top of page
soc_edited.jpg

Το πλέον αξιόπιστο 24ωρο Επιχειρησιακό Κέντρο Ασφάλειας

Επιτυγχάνουμε άριστο βαθμό ικανοποίησης και πρόθεση σύστασης >98%

Με διαδικασίες και δείκτες επιχειρησιακής λειτουργίας εναρμονισμένες με το ευρωπαϊκό πρότυπο λειτουργίας των κέντρων ασφαλείας (EN50518)

Με εξοπλισμό τελευταίας τεχνολογίας και προσωπικό υψηλής κατάρτισης

Πιστοποιημένη λειτουργία σύμφωνα με τα πλέον αυστηρά διεθνή πρότυπα:

ΙSO 9001 Quality Management

ISO 14001 Environmental Management

OHSAS 18001 Occupational Health and Safety

ISO/IEC 27001:2013 Information Security

Οι πελάτες μας πανελλαδικά, για περισσότερα από  30 χιλιάδες συστήματα ασφάλειας, εμπιστεύονται για την ενίσχυση της ασφάλειας τους στις υπηρεσίες του Επιχειρησιακού μας Κέντρου

Επιχειρησιακό Κέντρο Ασφάλειας G4S

Συνδρομητικές Υπηρεσίες 

Yπηρεσίες Eπιτήρησης EKA

24/7

Λήψη και Διαχείριση Σημάτων Συναγερμού

Το Ε.Κ.Α. λαμβάνει και αξιολογεί τα εισερχόμενα σήματα και ενδείξεις και προβαίνει στις απαραίτητες ενέργειες για την ασφάλειας σας.

Σύνδεση στις Online Υπηρεσίες G4S My Portal

Υπηρεσία παρουσίασης χρηστικών επιλογών, ενημερώσεων και πληροφοριών για το σύστημα, τη δραστηριότητα και το λογαριασμό σας μέσω του https://my.g4sportal.gr (παρέχεται δωρεάν στους συνδρομητές).

antenna (1).png

Συμπληρωματικής Επικοινωνίας Συστήματος Ασφαλείας μέσω Ασύρματου Δικτύου Δεδομένων (GSM-DATA)

Διασφαλίζει την αδιάλειπτη αποστολή σημάτων του συστήματος προς το Ε.Κ.Α.  μέσω του ασύρματου δικτύου κινητής τηλεφωνίας (π.χ. περίπτωση βλάβης ή δολιοφθοράς της σταθερής γραμμής τηλεφώνου). Η Υπηρεσία παρέχεται ως συμπληρωματική της Υπηρεσίας Λήψης και Διαχείριση Σημάτων Συναγερμού. Προϋποθέτει εγκατάσταση κατάλληλης συσκευής επικοινωνίας μέσω δικτύου κινητής τηλεφωνίας και κάρτας δεδομένων (SIM).

Ελέγχου τήρησης ωραρίων (για επαγγελματικούς χώρους)

Το Ε.Κ.Α. ενημερώνει το Συνδρομητή σε περίπτωση που λάβει σήμα όπλισης

ή/και αφόπλισης του Συστήματος σε χρόνο εκτός του προκαθορισμένου από το Συνδρομητή ωραρίου. Η μέθοδος ενημέρωσης καθώς και το ωράριο ορίζονται από το Συνδρομητή.

Απομακρυσμένης εποπτείας και διαχείρισης με εφαρμογή G4S cloud

Ασφαλή και εύκολη διαχείριση του συστήματος μέσω εφαρμογής εγκατεστημένης σε φορητή "smart" συσκευή ή μέσω υπολογιστή (mobile app & web). Δυνατότητα συνεχούς ελέγχου καλής επικοινωνίας του συστήματος μέσω internet. Ασφαλή και κρυπτογραφημένη πρόσβαση σε "ζωντανή εικόνα" του χώρου σας μέσω διασυνδεδεμένων smart καμερών και Video On Alarm. Επιπλέον δυνατότητες προσάρτησης  οικιακού αυτοματισμού "Smart Home" (π.χ. έλεγχο φωτισμού).

Υπηρεσίες ηλεκτρονικής Οπτικής Επιβεβαίωσης ή Περιπολίας  ή Επιτήρησης

Συμβάλει στην πιο αποτελεσματική αξιολόγηση και διαχείριση κάθε περιστατικού με εικόνα από τις εγκατεστημένες κάμερες στο χώρο και κατάλληλη πρόσβαση ανά υπηρεσία. Το Ε.Κ.Α. θα συνδέεται απομακρυσμένα με το Κλειστό Κύκλωμα Τηλεόρασης (εφεξής CCTV) του Συνδρομητή και θα διενεργεί οπτικό έλεγχο του χώρου.

Υπηρεσία μεγαφωνικής αναγγελίας

Η Υπηρεσία παρέχεται ως συμπληρωματική της Υπηρεσίας Ηλεκτρονικής Οπτικής Επιβεβαίωσης. Σε περίπτωση λήψης σήματος συναγερμού από το σύστημα και εφόσον εντοπίσει μέσω του CCTV κίνηση εισβολέα, ο χειριστής του Ε.Κ.Α. της G4S κάνοντας χρήση των εγκατεστημένων, στους χώρους του Συνδρομητή, μεγαφωνικών εγκαταστάσεων επιχειρεί με ηχητικό μήνυμα την αποτροπή της εισβολής. 

Άμεση ειδοποίηση για λήψη σημάτων με SMS

Υπηρεσία ειδοποίησης μέσω SMS στο κινητό σας τηλέφωνο βάσει των προτιμήσεων σας σχετικά με το ωράριο, τις υπηρεσίες και τα σήματα ενδιαφέροντος.

24/7

Επιτήρηση επιπέδου στάθμης, λειτουργίας (προϋποθέτει κατάλληλο εξοπλισμό, ανιχνευτές)

Υπηρεσία ειδοποίησης μέσω SMS στο κινητό σας τηλέφωνο βάσει των προτιμήσεων σας σχετικά με το ωράριο, τις υπηρεσίες και τα σήματα ενδιαφέροντος.

Υπηρεσία frequent system call test <24H

Για συχνότερη (<των 24Η) διαχείριση σημάτων Περιοδικής Επιβεβαίωσης Επικοινωνίας ΤΕΣΤ.

Υπηρεσία frequent network health check <30MIN

Για συχνότερο (των <30 λεπτών) ελέγχο Επικοινωνίας Διαδικτυακής Σύνδεσης (IP, ping).

Υπηρεσίες Επείγουσας Απόκρισης και Προληπτικού Ελέγχου

Άμεση Επέμβαση

Άμεση επέμβαση σε περίπτωση ανάγκης από το εξειδικευμένο προσωπικό ασφαλείας της G4S.

Περιπολούσα Φύλαξη

Συνεχής περιπολία (22.00-6.00) της άριστα εκπαιδευμένης ομάδας φυλάκων της G4S με παράλληλη χρήση τηλεματικών εφαρμογών.

Υπηρεσία Μεγαφωνικής Αναγγελίας

Σε συνδυασμό με υπηρεσίες επιτήρησης μέσω Video/CCTV κάνοντας χρήση μεγαφωνικών εγκαταστάσεων, επιχειρείται με ηχητικά μηνύματα η αποτροπή της έκνομων δραστηριοτήτων.

Υπηρεσίες Τεχνικής Υποστήριξης

Ολοκληρωμένη τεχνική κάλυψη

24ωρη υποστήριξη, αποκατάσταση βλαβών λόγω αστοχίας υλικού και διασφάλιση της λειτουργικότητας του συστήματος με ετήσια προληπτική συντήρηση.

bottom of page