Συχνές Ερωτήσεις

Επίλεξε μια από τις παρακάτω συχνές ερωτήσεις και δες τις αντίστοιχες απαντήσεις

Τι ακριβώς μου παρέχει η υπηρεσία G4S iTOS;


Η υπηρεσία σου παρέχει: α) επαγγελματικού τύπου σύστημα ασφαλείας εγκατεστημένο στο χώρο σου, β) συνεχή επικοινωνία με το Κέντρο Λήψης Σημάτων (ΚΛΣ) της G4S, γ) δυνατότητα πλήρους απομακρυσμένης διαχείρισης του συστήματος (όπλιση, αφόπλιση, μερική όπλιση, μερική αφόπλιση) από οπουδήποτε και αν βρίσκεσαι και από οποιαδήποτε συσκευή (smartphone, tablet, laptop), δ) δυνατότητα να δεις με ασφάλεια live video του χώρου σου όποτε εσύ θέλεις, μέσω της ίδιας εφαρμογής που διαχειρίζεσαι τον συναγερμό σου, και ε) δυνατότητα να ελέγχεις μέσω της ίδιας εφαρμογής και τους αυτοματισμούς του χώρου σου (π.χ. έξυπνη πρίζα)




Τι είναι το G4S iTOS;


Το G4S iTOS αποτελεί την κορυφαία smart security λύση, από τον κορυφαίο πάροχο υπηρεσιών ασφαλείας, την G4S. Αποτελεί μία καινοτόμα ολοκληρωμένη υπηρεσία ασφαλείας, που συνδυάζει επαγγελματικού τύπου σύγχρονο εξοπλισμό ασφαλείας, υψηλής ποιότητας υπηρεσία ΚΛΣ από τo 24ωρο Κέντρο Λήψης Σημάτων τηςην G4S και σύγχρονη τεχνολογία IP Cloud που επιτρέπει εύκολη και ασφαλή απομακρυσμένη διαχείριση του συστήματος από οπουδήποτε κι αν βρίσκεσαι.




Τι διάρκειας είναι η σύμβαση της υπηρεσίας G4S iTOS;


Η σύμβαση της υπηρεσίας G4S iTOS είναι διετούς διάρκειας.




Τι χρειάζομαι για να αποκτήσω την υπηρεσία; Αρκεί να αγοράσω ένα από τα προσφερόμενα πακέτα εξοπλισμού;


Βασική προϋπόθεση για την υπηρεσία G4S iTOS είναι να διαθέτεις στο χώρο σου γραμμή internet (ADSL, VDSL) με router, ώστε να συνδεθεί σε αυτόν η Κεντρική Μονάδα του συστήματος G4S iTOS. Με αυτόν τον τρόπο, αφ΄ενός μπορείς να ελέγχεις τον συναγερμό σου μέσω του κινητού σου τηλεφώνου και να έχεις εικόνα από τις κάμερές σου, αφ΄ετέρου ο συναγερμός σου είναι συνεχώς συνδεδεμένος με το 24ωρο Κέντρο Λήψης Σημάτων της G4S ώστε να απολαμβάνεις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες ασφαλείας. Πέραν αυτού, χρειάζεται να αγοράσεις κατ΄ ελάχιστον το βασικό πακέτο του G4S iTOS στο οποίο περιλαμβάνονται η Κεντρική Μονάδα του συστήματος, οι βασικοί αισθητήρες ενός συστήματος ασφαλείας, εσωτερική και εξωτερική σειρήνα και μία κάμερα ασφαλείας εσωτερικού χώρου. Εάν διαθέτεις ήδη σύστημα συναγερμού με ενσύρματους ανιχνευτές, χρειάζεσαι το πακέτο αναβάθμισης του G4S iTOS. Διατηρείς έτσι την υπάρχουσα υποδομή του συστήματός σου (radar, επαφές, λοιπούς αισθητήρες) και απλά αντικαθίσταται η Κεντρική Μονάδα και το/α πληκτρολόγιό/ά σου, ενώ προστίθεται στο σύστημά και μία κάμερα ασφαλείας εσωτερικού χώρου.




Έχω ήδη συναγερμό. Τί χρειάζομαι για να απολαύσω την υπηρεσία;


Εφ΄όσον το υπάρχον σύστημά σου λειτουργεί σωστά, μπορείς να απολαύσεις την υπηρεσία G4S iTOS απλά αλλάζοντας την Κεντρική Μονάδα και το/τα πληκτρολόγιό/ά σου και συνδέοντάς την με το 24ωρο Κέντρο Λήψης Σημάτων της G4S. Διατηρείς έτσι ανέπαφη την υφιστάμενη υποδομή του συστήματός σου (radars, μαγνητικές επαφές και λοιπούς αισθητήρες).




Τι χρειάζομαι για να συνδεθώ με το Κέντρο Λήψης Σημάτων της G4S;


Για να απολαύσεις την υπηρεσία G4S iTOS, απαιτείται ο συναγερμός σου να συνδεθεί με το Κέντρο Λήψης Σημάτων της G4S μέσω internet. Οπότε είναι αναγκαίο να διαθέτεις γραμμή τύπου ADSL ή VDSL ώστε η Κεντρική Μονάδα του συναγερμού σου να συνδεθεί με τον router σου.




Έχω αρκετά μεγάλο χώρο. Με καλύπτει το βασικό πακέτο; Μπορώ να αγοράσω περισσότερους ανιχνευτές (radar και μαγνητικές επαφές);


To βασικό πακέτο σου προσφέρει το ελάχιστο αναγκαίο σύστημα ώστε να προστατευθεί περιμετρικά ένα άνοιγμα του χώρου σου (πόρτα ή παράθυρο, συνήθως η κεντρική είσοδος) και εσωτερικά ένας κύριος χώρος (συνήθως το σαλόνι και ο χώρος υποδοχής). Το βασικό πακέτο είναι ιδανική λύση για μονόχωρα μαγαζιά με μία είσοδο καθώς και για μικρά διαμερίσματα. Μεγαλύτεροι χώροι και αναλόγως των συνθηκών (όροφος, μέγεθος ανοίγματος), θα χρειαστούν να προστατευθούν είτε περιμετρικά είτε εσωτερικά με πρόσθετους ανιχνευτές. Το ενισχυμένο πακέτο του G4S iTOS, το οποίο προσφέρει 4 μαγνητικές επαφές αντί μίας, καλύπτει τις ανάγκες μεγαλύτερων χώρων ενώ μπορείς να προσθέσεις περισσότερες περιφερειακές συσκευές (ανιχνευτές χώρου, μαγνητικές επαφές κ.λπ.). Τόσο στο βασικό όσο και στο ενισχυμένο πακέτο του G4S iTOS, μπορούν να προστεθούν όσοι πρόσθετοι ανιχνευτές (radar, μαγνητικές επαφές) χρειάζεσαι, ώστε να έχεις το επίπεδο ασφαλείας που επιθυμείς, καθώς και ανιχνευτές για προστασία από κινδύνους πυρκαγιάς ή διαρροής νερού. Τέλος, σε όλα τα πακέτα του G4S iTOS μπορούν να προστεθούν όσες κάμερες ασφαλείας χρειάζεσαι ώστε να έχεις πλήρη εποπτεία του χώρου σου είτε εσωτερικά είτε εξωτερικά.




Είμαι στον 4ο όροφο, μπορώ να έχω την υπηρεσία;


Βεβαίως, σε οποιαδήποτε όροφο μπορείς να έχεις την υπηρεσία G4S iTOS ώστε να νιώθεις και να παραμένεις ασφαλής.




Υπάρχει κόστος εγκατάστασης;


Το G4S iTOS είναι μία ολοκληρωμένη υπηρεσία. Έτσι, το κόστος εγκατάστασης και η παράδοση του εξοπλισμού σε λειτουργία περιλαμβάνονται στην τιμή αγοράς του εξοπλισμού.




Οι κάμερες του G4S iTOS είναι ασύρματες;


Οι κάμερες του G4S iTOS είναι ασύρματες και συνδέονται με τον router σου μέσω WiFi. Επίσης, χρειάζεται να συνδεθούν με γραμμή τροφοδοσίας (ρεύμα).




Πώς προστατεύεται η ιδιωτικότητα του χώρου μου και τα προσωπικά μου δεδομένα;


Η G4S δεν κάνει χρήση των προσωπικών σου δεδομένων πέραν των απολύτως αναγκαίων για την παροχή της υπηρεσίας. Η δε πολιτική απορρήτου των καμερών βρίσκεται αποκλειστικά στα χέρια σου και αποφασίζεις εσύ ποιος και σε ποιες περιπτώσεις έχει εικόνα από τις κάμερές σου.




Πώς γίνεται η τιμολόγηση;


Η τιμολόγηση της υπηρεσίας είναι 12μηνη και χρεώνεται άπαξ.




Ο συναγερμός μου είναι ασύρματος. Μπορεί να αναβαθμιστεί;


Δυστυχώς, επειδή κάθε κατασκευαστής χρησιμοποιεί το δικό του πρωτόκολλο επικοινωνίας της κεντρικής μονάδας με τα ασύρματα περιφερειακά, εφόσον έχεις ασύρματους ανιχνευτές (μαγνητικές επαφές και radars), χρειάζεται να αντικατασταθούν με συμβατούς με την κεντρική μονάδα του G4S iTOS.




Σε περίπτωση που συνδεθώ και μετά από 5 μήνες ζητήσω μια κάμερα χρειάζεται να καταβάλω και κόστος εγκατάστασης;


Στην τιμή της κάμερας περιλαμβάνεται το κόστος εγκατάστασής της, αλλά θα χρειαστεί να πληρώσεις €50 επιπλέον για την επίσκεψη του τεχνικού.




Σε περίπτωση που ενοικιάζω το χώρο μπορώ να υπογράψω σύμβαση για το G4S iTOS;


Βεβαίως. Καλό είναι να ενημερώσεις και τον ιδιοκτήτη του χώρου.




Πόση ώρα κάνει ο τεχνικός για να εγκαταστήσει το σύστημα στην περίπτωση νέου συστήματος και στην περίπτωση αναβάθμισης ;


Κατά μέσο όρο, θα χρειαστούν περίπου 4 ώρες για την αναβάθμιση του συστήματος και περίπου 3 ώρες για το βασικό πακέτο.. Φυσικά, αυτό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το μέγεθος του συστήματος και από τις ειδικές ανάγκες του χώρου.




Σε πόσες συσκευές μπορώ να έχω ταυτόχρονα το application;


Δεν υπάρχει περιορισμός.




Τι ακριβώς είναι η υπηρεσία “συντήρησης & επέκτασης εγγύησης”;


Η υπηρεσία συντήρησης & επέκτασης εγγύησης, διασφαλίζει ότι το σύστημα G4S iTOS του χώρου σου θα παραμείνει λειτουργικό και θα καλύπτει τις ανάγκες σου για τις οποίες σχεδιάστηκε όσα χρόνια και αν περάσουν. Έτσι, αφ΄ενός τυχόν αστοχίες υλικού αλλάζουν χωρίς κόστος, αφ΄ετέρου μία επίσκεψη εξειδικευμένου τεχνικού ανά έτος πιστοποιεί την ορθή λειτουργία. Τέλος, πέραν της 24ωρης τηλεφωνικής υποστήριξης, καλύπτεται κι οτιδήποτε χρειαστείς σε 24 ωρη επιτόπια τεχνική υποστήριξη.




Ποιες είναι οι προαιρετικές υπηρεσίες που μπορώ να επιλέξω;


Η υπηρεσία εφεδρικής διασύνδεσης μέσω GPRS, όπου εξασφαλίζει την αδιάλειπτη επικοινωνία του συναγερμού σου με το 24ωρο Κέντρο Λήψης Σημάτων της G4S, ακόμη και στην περίπτωση δυσλειτουργίας της γραμμής του internet. Επίσης η υπηρεσία άμεσης επέμβασης (22:00-06:00 για περιοχές εντός Αττικής).Μπορείτε να μας καλέσετε αν χρειάζεστε περισσότερες πληροφορίες για τις πρόσθετες υπηρεσίες.





ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σώρου 7, 144 52

Μεταμόρφωση

 

Αθήνα, Ελλάδα

Τ     211 234 0086   

Φ   210 284 8192  

itos.team@gr.g4s.com

© G4S plc 2018. All Rights Reserved.